2016 m. balandžio 7 d., ketvirtadienis

suteik man antrą šansą

Suteik man antrą šansą nukeliaut iki rytojaus... 
bemiegėms akims suteiki gaivalą, ir praregėsiu su saulės spinduliais.
bet vis gi nešėsiu aš rytą, nes man nebepriklauso tasai žvėriškas vienatvės jausmas.. o Tu supratęs jog pabusiu, išlydėsi. išlydėsi į laukus, kuriuose pinasi pienės ir jūros, svajos ir dangaus kūnai. tiesiog paleisk, suteikdamas man saulę. 

4 komentarai:

  1. Čia..čia..kažkas nesuvokiamai gražaus, Emilija :o

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vos... nenukritau nuo kėdės iš džiaugsmooo! Aš taip seniai rašiau, jog maniau nebus skaitančių mano nedidelės kūrybos ištraukų, ar kiltų minčių... AČIŪŪŪ Tau, Aisteee <3

      Panaikinti
    2. Hahah, džiaugiuosi, kad suteikiau tokios laimės! :D
      m, man irgi tas pats. Atrodo, pavasaris turėtų suteikti įkvėpimo, o jis kaip dingo su juo, taip ir nesugrįžo :(

      Panaikinti
    3. Taip, labai didelę suteikiai! Aš vis dar šypsausi beprotiškaiii! :)) Ech, atrodo grožiesi, įkvėpimas aplinkui tačiau nesupranti ką ir kaip gali išreikšti žodžiais gražiai, tad įkvėpimo pritrūksta, arba blogiausia jo nebelieka! :((

      Panaikinti