2015 m. spalio 16 d., penktadienis

Nesustok pusiaukelėje

Sunku pradėti iš pradžių. Sunku baigti apšnekėti. Sunku sustoti pusiaukelėje, kai jau esi netoli tikslo. Sunku siekti tikslų, kai Tau kažkas trukdo.

Sunku paprieštarauti audrai, kuri jau prasidėjo. Sunku sustoti, kai bėgai iš visų jėgų, pasivejant pravažiuojantį autobusą... Sunku klausytis moralų, kai tuo momentu jie net nereikalingi, bet... Kiekvienas prieštaravimas viduje, didelis nuosmukis, ir prieštaravimas sau. Taip, sunku atsisakyti kreipti dėmesį nereikšmingiems dalykams, kadangi smalsumas veržiasi iš vidaus, ir nuolat trukdo mums susikaupti... Kas jei man atsibodo tos "tuščių" žmonių pagyros, ką įsigijau, nusipirkau, tačiau ar jie įstengs "nusipirkti" dvasinę vertę? Ar sugebės rasti pasaulio krašte meilę kitiems, jei mylės "tuščius" daiktus, ar batelius už 100 eurų. Ir kodėl, turi apsiversti pasaulis, kai man gera gyventi, justi žemę po kojomis, šypsotis pasauliui, dėkoti saulei už šviesą, ir vis dėl to kodėl sutrukdo mano vidų kiti žmonės, linkę pykti? Kas jiems negerai? Ar negali nors kartą pasauliui ištarti ačiū, vardan trukdant kitiems... Ir vis dėl to ar geriausi draugai vadinasi tada, kai įžeidinėja? Kokia jų vertė? Ar tai tik puošnesnė etiketė, siekiant savo draugų sąraše įrašyti kitą asmenį be jo sutikimo... Ar galima nurimti mintims, kai jos skrieja greičiau nei lenktyninė mašina? Kartais susikaupusios mintys net neturi reikiamų atsakymų, tai vis vien tik svarbu nešti jas taip, kad šios netrukdytų kitiems. 

Ar sunku nešti savo naštą, kai ji nuolat pridedama po mažą gabalėlį kitų istorijų..? Ar yra žmogus, kuris suprastų, neskaudinęs? O kas slypi atsakymuose į klausimus? Ar aš žinosiu pasaulio tiesą, ar vilsiuosi ją pamatyti?! Ir kas slypi už Tavęs? Žvilgsnis į pasaulį, ar abejingumas jam? 

Visada ir visur, 
Emilija 

2 komentarai:

  1. Wow...
    Aš tiesiog apšalus...Kokia puiki tema ir Tavo rašymo stilius nuostabus <3
    Įsimylėjau tavo blogą ir prisidedu prie sekėjų gretų :)
    ~S
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Aplankyk ir mane ;)
    http://sudidelemeile.blogspot.lt/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kaip smagu! Kaip smagu kai Tave pagiria ne veltui, o dėl to ką mėgsti daryti! Esu begalo laiminga ir dėkinga, už prasiplėtusį skaitytojų gretą. Ačiū, Smaragde! 😘

    AtsakytiPanaikinti