2015 m. rugsėjo 24 d., ketvirtadienis

Paskolintos akys

Vieną rytą beskubėdama į mokyklą, minutėlę stabtelėjau skaudamu šonu, ir atsirišusiu raudonu sportbačiu.. Šio raišteliai vilkosi rasotoje žolėje, o kai raištukai buvo užrišti, pakėliau galvą, kaip toje reklamoje į tikresnį pasaulį... Ir turbūt aiktelėjau išvydus gamtos grožį, kurio nepastebėjau prieš tai žvelgdama pro nėriniuotas užuolaidas (galbūt jos ir trukdė pažvelgti į pasaulį „kitomis“ akimis). Medis, kuris augo prieš mano langą, kitapus gatvės, buvo pasidabinęs margaspalviais, rudeniniais lapais, kurie krito žemyn lyg snaigės, per daug užsibuvusios danguje. Ir šį rudeninį grožį spėjau išvysti tik šiandieną, stambteldama ir žvelgdama pernelyg laimingai... Vis geriau išvysti mažus dalykus pavėlavus, nei išvis nepabandžius pamatyti

Kartais norėčiau pasiskolinti akis, To kuris mato daugiau nei aš, Tas kuris grožisi Tais dalykais, kurie stulbina pilkąjį pasaulį… Norėčiau pati sukurti spalvas, Jas išvysti net tada, kai per daug rūpinuosi savais dalykais, verčiau atsiribodama nuo jų. Aš būčiau Toji mergaitė, kuri didelio optimizmo dėka siekia pasaulį padaryti Tokį, kokį ji įsivaizduoja, pradėdama nuo savo ydų. Būčiau Ja, nes atsistodama prieš veidrodį nežvelgčiau į kankinančius spuogus, ar į savo išvaizdą, ne visalaik tobulą, o norėčiau išvysti veidrodyje savo savybes iš skirtingų pusių. Bet man reikėtų pasistengti, išmokti priimti kritiką, be kurios nebūtų ir pagyrų, išmokti žvelgti į pasaulį kitaip, taip kaip mato Toji mergaitė, brisdama per margaspalvių lapų jūrą. Ir kodėl man nebūti kaip Tai mergaitei? Išmokti džiaugtis, tai kas duodama ir siunčiama, ne vien būti laimingai, bet ir tą gėrį, bei džiaugsmą dalintis su kitais… Išmok! – kužda Toji mergaitė, apglėbusi mane. Stojuosi ir ketinu žvilgtelėti į veidrodį. Vos tik žvilgteliu, mergaitės ne kvapo nejusti. Bet kai išvystu atspindį veidrodyje, išvystu jame Jos akis manyje, mano veide. Trokštu susigrąžinti savas... Kad ir kiek verkiu, nepadeda, ir suprantu. Toji mergaitė buvo mano sąžinės užspausta Aš. Jos akys seniai nežvelgė į pasaulį, nes užgožė manosios – savanaudiškos, ir gobšiškai priešingos. Akys netapo tomis, kad matytų, įžvelgtų tai kas naudinga, gera, išvystų kito žmogaus širdies kertėlę. Ne, tai ne jos, kol susigrąžinau savąsias. Jos grįžo kitu pavidalu, taip įtikindamos mane pamiršti praeitį, kuri buvo tik tuščia taurė, persipildusi beprasmėmis detalėmis. Praeitis kuri prasidėjo nuo rugsėjo laikotarpio... Bet aš žinau tik viena, aš IŠSILAISVINAU! Su meile, Emilija :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą