2016 m. vasario 23 d., antradienis

Diena su Balthazar

Šiluma noriai skverbiasi pro odą. Šilta, nors ledai laukia šaldiklyje. Atsispiriu pagundai, ir pasiėmus susipainiojasias ausines, kimbu į muziką. Į vienintelį šaltinį, nuo kurio sugebu pailsėti. Su muzika aš nukeliauju, kur nesu dar nukeliavus. Į sapnus, į jų klaidingumą. Į prisiminimus, į jų nuostabumą, ir plačią šypseną atsiradusią veide. Į teatro veiklas, išsiilgtus draugus. Į ateities planus, ir jų režisavimą, kaip viską tinkamai suplanuoti nesuklydus. Dažniausiai aš keliauju. Kartais su pop muzika, kartais kiek kitokia. Anų dešimtmečių. Ir vis pasiklystu joje, tik norėdama sužinoti mėgstamiausią. Bet paskutiniuoju metu leidžiu laiką su Lana Del Rey, Balthazar, ir Alessia Cara. Šiti pavergė mano širdį. (Nors Lanos ankščiau buvo klausiama). Turbūt mokėjo užburti dar ir sielą. Ta melodija, viskuo ką jie sukuria per trumpą laiką dainos. Tai vadinama stebuklu. Stebuklu tuo momentu, kai kiekviena daina patinka savaip, išskirtinai, ir negali pripažinti sau, kuri geriausia. Atsisiunčiu dainas, ir vos spėju klausyt... Ir dar manau : "Gal pasilikim tų dainų ir penktadieniui, didžiam laukimui važiuojant į Knygų mugę. " Tačiau nutariu susidurti su kiekviena. Noriu išgirsti skambesnį džiugesį, ir laimės širdyje. Atvirai sakykim, aš net dabar pasinėrus į Balthazar ramybę/triukšmą. Šiuo momentu klausau "Blues For Rosann". Negaliu apibūdinti jausmo, kaip toli jinai mane nuneša, o juo labiau kai guli lovoj, ir bandai megzti mintis, kaip, kad susuktas ausines. Tuo ir baigiu pasinerdama į knygos pasaulį. Pasinersiu į visiškai naują : "Juodasis magas. Magų gildija".
P. S. Suprantu kuo dažniau, kad gyvenimas nenustygstanti magija. ❤
Su meile, Emilija ❤



2 komentarai:

  1. Šiandien abi mes rašome apie muziką, tik aš šiek tiek kitaip. :D Į knygų mugę aš taip pat važiuosiu, labai laukiu:3 Iš tavo mėgstamų atlikėjų žinojau tik Lana Del Rey, todėl prieš komentuodama, paskubomis išlėkiau klausytis ką gi šį kartą mums pasiūlei, ir man labai patiko! Ačiū!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū Tau už palaikymą, ir komentarą! :) Tai visad didelis paskatinimas :) Šaunu, kad ir Tu važiuosi į Knygų mugę, kadangi tikriems skaitytojams ir reik domėtis knygomis, o juo labiau važiuoti į Knygų mugę. Nors čia bus jau treti metai, tačiau prieš juos būčiau nepagalvojus, kad galėčiau be mokyklos ar būrelių sėkmingai nuvažiuoti. Turbūt pribrendau :) Džiugu dar ir tai, jog besidalindama muziką kažkam palikau tikrą įspūdį, o jog taip gera! :) Būtų įdomu, jog ir Tu pasidalintum savo mintimis apie muziką :)
      Dar kartą dėkoju Tau !

      Panaikinti