2015 m. vasario 13 d., penktadienis

Interviu su MADOS VERGE

Kadangi nutariau mums susitikus su Rugile - ( Mados verge, kuri įsteigus savo blog'ą - http://veidrodeli-veidrodeli.blogspot.com/ ) paimti interviu, taip pat smagiai praleisti laiką mums beplepant... 
Kadangi ji kuria mados blog'ą kuriame pasitelkia visokiausiomis tendencijomis (kurių aš neišmanau), papasakoti šiandieną apie tikrųjų vertybių kainą, kurioje atsižvelgs ir į aukštąją madą! 

Tad į maratoną skubame su šviežiai iškeptu interviu...
Aš - Sveika, ką šiandieną žadi mums papasakoti?
M.V. - Sveika, Emilija ir šiuo blog'u besidžiaugiantys skaitytojai, esu MADOS VERGĖ, šiandieną aš žadu Jums papasakoti apie savo patirtį mados kelyje, į kurį katik įžengiau...

Aš - Kokius tikslus šiais metais žadi pasiekti? Ar tai Tau aktualu?
M.V. - Žinoma! (Nusijuokia) Man ypač aktualu tai kas siejasi su bendravimu, atvirumu, žmonės kurie savo visa siela atsiduoda menui, bei jos šedevrams. Mane tai žavi! 

Aš - Kas Tavo gyvenimo įkvėpėjas?
M.V. - Mano gyvenimo įkvėpėjas - svajonės, jų pagalbos dėka aš semiuosi daug įvairiausių idėjų... Pradedant nuo papraščiausių iki pačių neįgyvendinamų...

Aš - Kokius tris daiktus pasiimtum į Negyvenamąją salą?
M.V. - Nepalikčiau namuose savo proto, tam tikrų sugebėjimų, bei patirties saloje.

Aš - Ar verta būtų vykti į Negyvenamąją salą? Kodėl?
M.V. - Taip, manau būtų verta, nes saloje pasisemi naujų įgūdžių, savybių kurių ankščiau mes neįžvelgėme! 

Pabaik sakinius : 
- Siekdama svajonių...
M.V. Aš visada žinau, kad jas pasiekti nebus lengva. 

Aš - Aš dažnai...
M.V. Galvoju apie savo blog'o ateitį.

Aš - Suteikiu šansą...
M.V. Tik tada, kai to labiausiai reikia!

Aš - Pasižadu...
M.V. Visados nenuleisti rankų! (Šypsosi)

Aš - Ko palinkėtum skaitytojams, bei tiems kurie domisi mada? Gal turi šūkį? 
M.V. Linkiu Jums, mielieji skaitytojai, praleisti savo gyvenimą neveltui, o prasmingai. O tiems kurie domisi mada - apsilankykite mano blog'e, bei nepamirškite šio nuostabaus tinklaraščio...

Aš - Privertei nusišypsoti, ačiū už pokalbį! 
M.V. - Tai Tau dėkoju :)

Su meile, Emilija :)

3 komentarai:

  1. Atsakymai
    1. Pritariu, Rugilei, smagu, kad atsiranda daugiau tokių žmonių kurie mėgsta ne tik meną, bet ir madą :)

      Panaikinti
  2. Šaunu,jog yra madą mėgstančių bei ja besidominančių žmonių. :)

    AtsakytiPanaikinti