2015 m. sausio 30 d., penktadienis

Griežtas NE!

Nenustebkit jei gatvėj išvysit mane susivėlusią, panosiai kažką sakančią, ir iki skausmo nusidainuojančią... Taip, prisipažįstu aš nemoku dainuoti, tačiau ne problema kartais ir nemokšiskai padainuoti prieš veidrody...
Bet tarkim, kad ir gerų draugų kompanijoj aš niekados nedainuočiau! 
Jai norit išgirsti kam aš sakau griežtą NE, tada skaitykit toliau jei nesusijuoksite (šypsausi)
Mano griežto NE sarąšas:
*Netvarkai kambary;
*Indų krūvai;
*Pesimistams žmonėms (tie kurie vaikštinėja surūgę, ir gyvenime nemato spalvotų dienų);
*Besikeikiančiams vaikams (tie kurie vos ketvirtokai o jau vartoja riebesnius žodžius nei aš, kurių išvis nenaudoju);
*Vaikinams kurie esą mėmės (nepakenčiu);
*Šlamšto sukurtoms knygoms ir filmams;
*Varginančiam darbui;
*Žmonėms kurie yra savanaudiški ir beširdžiai, kurie pakelia savo sumautą ranką prieš siplnesnius;
*Besityčiojantiems žmoniems;
*Žmonėms kurie nedirba ir prašo išmaldos;
*Beraščiams žmonėms.
Manau nuo šio mano sarąšiuko Tau mielas skaitytojau apkvais galva, tad nenoriu varginti Tavęs savo griežtu NE! 
Nes tas sarąšas neturi pabaigos :)
Na ką gi skubu virtuvėn kol dar nepasibaigė šokoladas ir agurkėliai :)

Jus mylinti Emilija 



3 komentarai:

  1. pas mane irgi toks pat sarasas :) P.s. sokoladas ir agurkeliai kazkaip nelabai eina kartu :D :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš kai pamatydavau elgetą norėdavau paaukoti nors kažką, bet tavo žodžiai manp nuomonę pakeitė :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū abiem, tikrai skirtingos tačiau labai man rekšmingos nuomonės. Na Gabija, taip nesiderina tačiau man pasirodė tuo metu labai juokinga :)
    Carameli, ačiū Tau už nuomonę, taip aš ir kažkada norėjau jiems padėt, tačiau jie ir patys turėtų kibti į gyvenimą, juk taip ane? :)

    AtsakytiPanaikinti