2015 m. sausio 17 d., šeštadienis

Kai vakaras ateina...

Kiekvienas, sakoma, jog turi savo dienos dienotvarkę, tai ką atliks, padarys ar norės atlikti dieną, tačiau aš tokios neturiu... Labiau žinau ką veiksiu vakare, tarkim viena iš jų tai skaitysiu knygą! Be knygos aš gyventi negaliu. Tai kažkas tokio, kuri neregimu atstumu paguos tave kai Tau liūdna, supras, ir suteiks vilties jog dar įmanoma pakęsti nepakenčiamus dalykus arba žmonęs.
Bet būna knygų kurių nenori jau net paėmus į rankas... Dažniausiai tai būna (bent man) - siaubo, per daug mistinės, ir per daug šlamšto sukurtos knygos, tokių nepakenčiu, ir iškart padedu net nespėjus pavartyti arba išsamiau pasiskaitinėti! Knygos - turi būti geros, pamokančios, naudingos ateity, įtraukiančios, bet ne tos kurios sukeliančios blogų emocijų. Tarkim, "Bado žaidynių" knyga, man labai patiko, sukėlė didvyriškumo, kažkokių kitokių emocijų kurių nejaučiau, bet mane nuvylė tas, kad dabartinės knygos išleistos po "Bado žaidynių" knygos, visos tos pačios, irgi žaidimas, irgi bado persunkę žmonės... Kodėl negali sugalvoti kitokių įdėjų rašant knygą, man asmeniškai neįdomu rasti knygynuose, bibliotekose to pačio žanro, minčių knygą... Aš net neleiščiau knygos, bet tai kaip ir minėjau tai mano nuomonė.
 Paskutinė vakar skaityta knyga labai sukrėtė ir kitaip pažvelgiau į lietuvių autorių kūrimą,(omeny į geresnę pusę) tai buvo Kazio Sajos "Liepsnojanti". Neeilinė, sakyčiau, tačiau įdomi, pasakojanti apie Radvilę, mergaitę kuri palikta globai su močiute, mat tėvai išvažiavę į Ameriką uždarbiauti, tačiau Radvilės istorija giliai paliečia kiekvieno širdį, jausmus, sukrėčia...
Radvilė randama prie upės, sudeginta, tačiau gyva... Ji nenori gyventi, ir beabejo pasakoti, močiutei, bei močiutės draugui kunigui Karužai. Tačiau ji išdrįsta papasakoti, tai kas nutiko tą naktį... 
Atleiskit, jei trumpai papasakojau nors kai kam pasirodė jog nieko apie šią knygą neparašiau, tačiau tik paminėjau, mat kitą įrašą ir skirsiu šiai knygai! 
Taigi patariu skaityti kiekvieną vakarą knygas, patogiai įsitaisusius lovoje :)

Jūsų Emilija :)


4 komentarai:

  1. As ir negaleciau gyventi be knygos ir kiekviena vakara as ja skaitau (nors ir angliska). Superiniskas straipsnis :*

    AtsakytiPanaikinti
  2. Smagu, kad yra vienodai mąstančių žmonių ;)
    Ačiū labai :)
    Bet dar reikia labiau tobulėti :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū, Rugile, dėkoju už komentarą kuris pradžiugino :)

    AtsakytiPanaikinti