2015 m. sausio 5 d., pirmadienis

Nežemiškoji rašytoja

"Kartais reikia pakilti, kad suprastum kas slypi virš tavęs".
Būna dalykų kurių mes nepastebime, būna dalykų kurių mes nenorime pastebėti ir būna dalykų kuriais mes nepasinaudojime, tada kada reikia...
Manau šiame naujai įsikūriasiame tinklaraštyje bandysiu atrasti ir padėti atrasti, tai ko galbūt Jūs nežinot, o galbūt bus atvirkščiai.

Kodėl mano tinklaraštis vadinasi "Nežemiškoji siela"? - Manau kiekvienas esame išskirtinis, tad bandydama išsiskirti iš minios (nors tai nėra blogai joje būti), sukūriau ganėtinai "nežemišką" pavadinimą.

Kas čia bus? Labiau aš mėgstu skaityti straipsnius nei pati jų ieškoti ar būtent rašyti. Čia bus visokio plauko istorijos, pasakojimai, išgyvenimai, frazės, skaitytojų laiškai, ištraukos iš mėgstamų paauglių knygų ir beabejo interviu.

Kas aš tokia? Noriu prisistayti, esu Emilija. Esanti taip pat "nežemiškoji". 
Faktais nerašysiu apie save, o kiekvieną kartą prieš mums susitinkant, parašysiu vieną faktą, kaip naujai prisistatant. Mėgstu kurti ir skaityti, stengiuosi dalyvauti kur tik galima pav. : konkursuose, istorijų kūrimuose ir dalyjamųsi, mokyklos renginiuose. Viena iš mano aistrų - teatras. Jame kaip ir užaugau, mat mama nuo pat mažumės į teatrą vesdavosi, o paskiau pati norėjau vaidinti, nuo pat pirmos klasės ir pradėjau lankyti mokyklos pradinių klasių teatro užsiėmimą. Ketvirtoje perėjau miestan esantį teatro mokyklėlę "Mano teatras", kuriame aš ir susipažinau ir patyriau jausmą stovėti scenoje, stebint publikai.

Taip pat dievinu knygas, gal per mažai pasakyta, kad dievinu, bet... Taigi raginu Jus siųsti knygų aprašymus, (prašau tik ne nuo knygos galinio puslapio aprašymo), tai turėtų būti Jūsų pačių papasakota ir "išgyventi" jausmai, skaitant knygą. 
Norint siųsti, reikia susisiekit šiuo adresu :
emilija.grisk@gmail.com

Na, o kol kas sakau Jums iki greito!
P.S. Nekantriai laukiu knygų aprašymų. :)



2 komentarai:

  1. Mieloji, Tavo įrašai patiko, beprotiškai patiko! Perskaičius šį užsimaniau su Tavimi susirašyti ar šiaip pabendrauti, todėl jei gali išduok man savo kontaktus(tiks, kad ir snukaknygė!). Dėkoju iš anksto^^

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveika, džiaugiuosi, kad skaitai, ir kad lankaisi :)
    Labai džiaugiuos :)
    Bet nelabai viešinuosi... Užtenka ir to jog esu nedaug žinoma, ir kad mano straipsniai kaip kad ir lieka... :) Atleisk, jei neatsakiau į Tavo klausimą. Bet gali Tu man parašyti ir į gmail

    AtsakytiPanaikinti