2015 m. sausio 28 d., trečiadienis

Sloga, bloga savijauta ir širdį prajuokinanti knyga...

Ehh... Ir vėl į svečius pasibeldė sloga, ji tiesiog įsiveržė, norėdama mane nuteikti prieš kitus... Be tos šnirpščiojančios nosies dar ir prisikabino bloga savijauta (lyg tyčia), bet širdies gilumoje prisistatė ji... Knyga! Be tų blogybių, taip jos laukiau... Kad net paėmus į rankas, priglaudžiau ir stipriai mylavau (tai dar vienas požymis, jog esu knygų maniakė!) 
Knygą man patinka pirkti kai jau pažįsti tą autorių, ir žinai jo rašymo žanrą, taigi kai įsidedu knygą į savo skaitytojos ir klubo narės krepšelį puolu į paštą (tačiau šikart mama nuėjo ją parnešti ir papildyti mano biblioteką), užsisakius iš knygų klubo, ir kai jau turiu rankose savo tikslą, pradedu apžiūrinėti (vartinėti puslapius, atidžiau įsižiūrėti į viršelį)...
Tačiau kokią gi aš knygą skaitau? - nori paklausti.
Ogi, "Prietrankos dienoraštį" netgi 8 dalį :)
Esu vis dar užsisvajojęs vaikas, esanti tobulai panaši į prietranką Nikę, jog net kartais savęs neatpažįstu... :) Tokia jau esu! 
Patogiai įsitaisius į lovą, užsimaukšlinus vilnones kojines, ir rankoje laikanti knygą, ramiai ilsiuosi nuo ligos ir rašau ČIA, jog praskaidrinčiau ne tik sau bet ir Tau nuotaiką...
O sloga taip prikibo, kad net nosis atrodo kaip buroko, o gal net braškės pavidalo ir spalvos... Ehh, dar kartą atsidūstu ir linkiu mielas skaitytojau, nesusirgti ir namuose gerti daug arbatų bei avėti šiltas vilnones kojines! 

Su šilčiausiais linkėjimais, Emilija! 

4 komentarai:

  1. Gaila kad sergi. Sveik ;-) O dėl knygos: man ji irgi visai patinka :-P

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū, Gabute... Bet deja kiekviena knyga turi pabaigą, ir aš ją jau surijau... :p

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū, Tau jog vis dėl to patinka tai ką kuriu :)

    AtsakytiPanaikinti